Facebook Quizz!



Tony took the Vilken sorts mördare är du? quiz and the result is Tortyr
Du kidnappar och låser in folk nere i din källare för att sedan ta kontakt med nära och kära till personen för att sedan kräva lösensumma. Du är väldigt sjuk i huvudet men du mördar inte speciellt ofta då du hellre hugger av händer och dylikt som du skickar till dina offers familjer. Du blir också riktigt tänd på det du gör och våldtar även folk i din källare.





 

Hillevi took the Vilken sorts mördare är du? quiz and the result is Fegis
Du dödar folk med en enkel spruta av något hokus pokus du blandat hemma. Du är förmodligen den mest tråkiga mördaren och är rädd för blod och är även rädd för att bli upptäckt. Du vågar ju inte ens plåga en mus!


Detta stämde väldigt bra på mig (förutom då att jag brukar mörda folk), hoppas bara att det inte stämde lika bra på Tony, i såfall är jag ju illa ute hahaha.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hehe..kunde ju inte låta bli att kolla, jag också..blev "torped", skvatt galen och skjuter folk för pengar S



Ha en bästa dag!

Kram kram



2009-05-06 @ 10:05:33
Postat av: Hillevi

Ja dom är så barnsliga och löjliga alla dom här quizzerna men man kan ändå inte låta bli att göra dom.

Hoppas att du också får en riktigt bra dag!

2009-05-06 @ 11:31:20
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0