Stranden!



Bryggan!



En liten strandkille!



En fiskmås!



En till fiskmås!



Tony!



Beachvolley!

Idag har vi varit på stranden hela dagen, Kim sa att han tyckte att det var super duper härligt. Stackars Jennie skulle jobba 14 - 21.30, jag ringde hem till henne när vi var på stranden, skulle bara påminna henne om att det var storhelg, tänkte att det kanske skulle kännas lite roligare att gå och jobba då, hon får ju 96 kronor mer i timmen då. Hon visste inte att det var storhelg så det kändes väl lite bättre då. I morgon är hon ledig iallafall, hennes farmor fyller 60 år då så hon och Liane skulle dit. Dom har en väldigt ung farmor, hon var bara 38 år när Liane föddes.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du va jag gillar de första fotot!!!....riktigt mäktigt va de!!!

OM du inte vet de så har jag även en fotoblogg...finns bland mina länkar...lägger upp en del från min blogg men även andra foton!!!...hoppas kvällen blir lika bra som er dag!!!...kramiz

2009-05-30 @ 20:51:42
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Jag trodde att du skulle gilla dom med fiskmåsarna bäst L Det är Tony som har tagit dom fyra översta bilderna, det blir verkligen bra bilder med hans kamera.

Hoppas att ni också får en riktigt bra kväll!

Kram!

2009-05-30 @ 21:36:41
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej igen...om du kikar på det översta så ser du vilket djup det e i fotot...gillar det verkligen!! =)

2009-05-30 @ 22:21:51
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej!

Jag gillade fiskmåsarna mest! Har en liten fiskmås tattuerad på min axel hehe...är besatt av fiskmåsar kan man säga!

Kram och godnatt!



Ps. Har presis varit och överaskat mamma på 60 års dagen, vi sjung en liten visa och åt snittar. Vi är nog inte riktigt kloka vi syskon haha

2009-05-31 @ 00:13:38
Postat av: Hillevi

Hej Ann!

Hoppas att hon fick en riktigt bra födelsedag med alla sina barn och barnbarn.

Kram från oss!

2009-05-31 @ 20:54:53
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej!

Ja hon va jättenöjd och rörd! Hon var väldigt glad att just Liane och Jennie var med, hon tyckte det va super..

Jag ska lägga upp kort på facebook på alla kusinerna, det blev ett stort gäng kan man säga..

Kram Ann

2009-06-01 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0