Disneyland!



Adventureland!






Fantasyland!





Detta är berg och dalbanan från helvetet, jag sa redan förra gången som jag var på Disney att jag aldrig någonsin skulle åka den, never ever. Men nu har jag åkt den, av misstag, det var så att ibland så visste man inte riktigt vad det var som man stod i kö till. Vi stod i kö till Rocky Mountain Big Thunder, jag fattade inte att det var till denna, förstod inte det förrän vi satt i en utav vagnarna. Då fanns det liksom ingen återvändo, det var bara till att blunda och bita ihop. Kim var inte alls rädd, han är sex år, han tyckte nog att jag var pinsam när jag satt där och skrek hela tiden.



Pluto, Kim och Långben!



Musse, Kim och Mimmi!







På detta hotellet bodde vi........ inte!





Kim provar hattar i en affär!





Sötis!



Kim och Långben!





Indiana Jones!



Jack Sparrow!




Här kommer lite bilder från Disneyland, vi har haft det jättebra. Det är verkligen som att komma till en helt annan värld. Det mesta var väl sig likt sen förra gången som jag var där. Det som var nytt var Disney Studios, det handlade mycket om Walt Disney och hur alla filmerna hade kommit till. Där fanns även en åkgrej som var ny, vi visste inte riktigt vad det var för något när vi ställde oss i kön. När vi hade stått ungefär en halvtimma i kön så satt där en skylt där det stod att man inte skulle åka denna ifall man hade dåligt hjärta, högt blodtryck, nack - eller ryggproblem, jag riktigt kände då hur jag fick både högt blodtryck, dåligt hjärta och ont i både nacken och ryggen. Men det var inte så mycket annat att välja på än att  följa med Tony och Kim och åka ännu en grej som jag inte vågade. Det var nämligen fullt med folk både bakom och framför oss så det gick liksom inte att komma därifrån. Kim tyckte att den var jätte cool, han ville åka den en gång till. Själv så var jag mer än nöjd efter att ha åkt den en gång så Tony fick åka med honom själv andra gången. Jag har lagt in mer bilder på Facebook ifall ni vill se mera bilder.

Kommentarer
Postat av: synne

Ni ser ut att ha haft jätte kul.Ett minne för livet.Kram S

2009-05-17 @ 10:39:49
URL: http://olmikhus.bloggagratis.se
Postat av: Kicki

Härliga bilder...skönt att få komma hemifrån å göra något heeelt annat!!!...kramiz å ha det bäst!!!

2009-05-17 @ 11:41:41
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ja vi har verkligen haft det kanonbra, det går knappast att beskriva hur häftigt det är, man måste nog åka dit och uppleva det själv. Allting är så välgjort och där är så fint med alla blommor, vattenfall och allt annat.

Kram till er!

2009-05-17 @ 12:12:58
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Elvira

Välkomna hem till sverige igen!!

Ja ni ser verkligen ut att ha haft det kalas, och vilken ljuvlig trollunge ni har!!

Ursöt!

=))

Kram kram

2009-05-19 @ 08:34:34
Postat av: Hillevi

Ja vi har verkligen haft det jättebra, ja söt är han våran lilla Kim men så otroligt busig.

Kram från oss!

2009-05-19 @ 12:55:40
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0