Jennie och Kim!



Jennie Pennie!







Jennie och Kim!



Jennies tatuering!

Lägger in några bilder på mina barn idag, kan ju inte bara lägga in bilder på blommor. Tog en bild på Jennies tatuering hon gjorde den för ungefär ett år sedan. Var väl lite skeptisk till att hon skulle tatuera sig, var väl mest rädd att hon skulle ångra sig. Men nu tycker jag att den är jättefin det är liksom Jennie. Det var en tjej som ritade själva motivet, en körsbärskvist, det är ju lite roligt för det är ju ingen annan som har en likadan. Sedan var hon hos Anders Lindecrantz och gjorde tatueringen, han är verkligen jätteduktig han har hållt på att tatuera i tjugo år. Jag tycker att en del som tatuerar är så slarviga, man ska ju ha den resten utav sitt liv då vill man ju att den ska vara välgjord. Det är väldigt mycket små detaljer i Jennies tatuering, han är väldigt duktig på just sånt.

Kommentarer
Postat av: Eva T

Hej Hillevi !

Oj vad Jennie är lik dig på andra bilden................Kram

Schysst tatuering.

2009-05-26 @ 22:49:17
Postat av: Kicki

...ja de va en fin tatuering, jag har en som jag gjorde för 23 år sen...den skulle behöva fyllas i...sen har jag haft en tanke om tre till men det finns inga pengar till dessa...vill ha mina kids namn å f.datum, en indiankvinna å en bild på Annie...finns en tjej i Göteborg som e grym på porträtt så en vacker dag så hoppas jag att det finns pengar till dessa!!L

2009-05-26 @ 23:26:25
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Eva!

Lite roligt att du tycker att hon är lik mig, jag har nog lite svårt att se det själv men kanske att hon har fått något efter mig också och inte bara efter sin pappa.

Kram!

2009-05-26 @ 23:51:32
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Jag är också lite sugen på att göra en tatuering, jag har ett fult ärr efter en fotledsfraktur som jag skulle vilja tatuera något över. Men det är ju inte billigt precis, fast Jennie fick sin till ett väldigt bra pris, hon betalade bara 1000 kronor för den.

Kram!



2009-05-27 @ 00:02:33
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej!

Ville bara säga hej :)

Träffar väl Jennie på söndag, ska bli riktigt trevligt!

Kram kram

2009-05-27 @ 20:19:25
Postat av: Hillevi

Hej Ann!

Jag skrev precis till dig på Facebook, vilken tid ska dom komma på söndag? Om jag känner Jennie rätt så vet hon säkert inte det.

Kram från oss!

2009-05-27 @ 21:22:22
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen!

De ska komma till Ickan i Tröingeberg kl. 13.00, haha..hon e la för rolig den tösen ;)

Kramsi kramsi

2009-05-28 @ 20:39:26
Postat av: Anonym

Hej Ann!

Ska meddela Jennie detta, det var som jag tänkte, hon hade ingen aning om varken tid eller plats L

Kram!

2009-05-29 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0