Lilla sötnosen Kim!




Har hållit på och bråka med en liten kaxig sexåring som inte ville gå och lägga sig i över en timma. Han är så stöddig den där lilla ungen så man blir galen på honom. Han ville se på en film innan han somnade och jag sa att han inte fick det. Tony brukar låta han göra det ibland, men han somnar så himla sent då så jag sa nej. Han tjatade och han skrek och han gapade men det är ju i sådana situationer som man ska vara konsekvent har jag hört. Han har blivit så himla kaxig sen han började i skolan, han tycker väl själv att han är stor nu när han går i nollan och kan bestämma saker själv. Tony var inte hemma, han var på styrelsemöte på Ria så där fick man ingen hjälp. Det är så jobbigt när han blir sådär trött det går liksom inte att prata med honom då det blir bara skrik och gnäll. Jag sa till Tony när han kom hem att i morgon tänker jag gå på något möte när Kim ska lägga sig.

Kommentarer
Postat av: ann

De gjorde du rätt i...hehe

Kram Ann

2009-05-07 @ 06:32:42
Postat av: Kicki

...du får komma på möte hos mig om du inte hittar något!!=)

Skämt åt sido...men visst kan de små suga musten ur en...men du fixade säker "duellen" galant!!!L..kramiz å ha det bäst!!!...hoppas allt gått bra med Bamses klo oxxå

2009-05-07 @ 11:15:41
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Kicki

...ja du Hillevi...jag har mer eller mindre bråkat sen -01 när jag gjorde min vurpa...fick röntgen först -07 då det uppdagades att det faktiskt va skador i nacken...så orken börjar tryta!!...men det e bara å fortsätta även fast det känns meningslöst mellan varven!!...sköt om dig!!!

2009-05-07 @ 13:03:30
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ja det är som dom säger, man måste vara frisk för att orka vara sjuk.

Kram till alla!

2009-05-07 @ 17:45:47
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0