Facebook Quiz!


 
Hillevi gjorde Villken Kalle Anka Figur Är Du din quiz och resultatet är Kajsa Anka
Du är Dominant men älskar alla runt dej men har dock humör problem.

Hm, humörproblem, var det det jag hade klockan halv tre i natt när jag stod på balkongen i pyjamas och vrålade på en granne. Ja och dominant är jag nog också, vill gärna bestämma över Tony iallafall. Ja och älskar alla runt mig gör jag nog också utom en viss granne med larm på sin bil *L*






Tony gjorde
Villken Kalle Anka Figur Är Du din quiz och resultatet är Kalle Anka
Du är en Snäll men har problem med humöret!

Tony blev Kalle Anka och jag blev Kajsa, oj vad vi måste passa bra ihop men vi kan bli riktigt förbannade på varandra med våra "humörproblem" men det brukar gå över ganska fort bara vi får skrika av oss lite *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0