Jennies pappa!



En bild på Jennie i ungefär samma ålder!




Hittade en bild på Jennies pappa i en gammal skolkatalog, han går nog i åttan där. Jag tyckte att den var fin så jag scannade den och lade in den här. Jennie är så otroligt lik sin pappa, det är nästan skrämmande. Men samtidigt så tycker jag att det är väldigt roligt att hon är lik honom. Jag tror att Jennies farmor också tycker att det är roligt att hon kan se Krister i Jennie. Hon var bara sjutton år när hon fick honom så han växte väl mest upp hos sin mormor och morfar. Han var ju bara trettio år när han dog, det måste ju vara det värsta som kan hända en förälder att ens barn dör före en själv, så ska det ju inte vara. Han levde ett väldigt hårt liv och till slut så orkade han väl inte längre. Det är bara så tragiskt när folk dör på det viset, det känns så meningslöst och onödigt.

Kommentarer
Postat av: ann

Hej Hillevi!

De är väldigt lika, Krister och Jennie. Krister ögon var något utöver de vanliga. Hoppas att han fick den lugn och ro som han längtade efter.

Kram Ann

2009-05-07 @ 06:31:19
Postat av: Hillevi

Kram tillbaka!

2009-05-07 @ 17:43:32
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Louise

Jösses va lika de är! Vackra såklart =)

Puss & pannkaka // Lollan

Postat av: Hillevi

Ja visst är dom, hon är ju inte alls lik mig.

Ha det bäst!

Kram Hillevi

2009-05-09 @ 16:54:51
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0