Ge-Kås!

Ullared blir TV!


Igår så var jag, Tony och Kim på Ge-Kås, det är det absolut bästa Tony vet, han älskar att åka till Ge-Kås, han längtar verkligen efter att få åka dit, eller ........kanske INTE. Han tycker väl snarare att det är helvetet på jorden. Jag sa till Tony, att det hade ju varit bra med en sådan där väska med hjul när vi ska åka till Frankrike, det har dom ju på Ge-Kås. Köpte allt annat än det, Lisa har säkert någon som vi kan låna. Ganska bra sätt att lura med han dit, haha vad elak jag är. Jag hittade en massa kläder till Kim, ett par jeans med Spiderman på, fyra stycken hood-tröjor, tre stycken T-shirts, en pyjamas och ett par shorts. Allt detta till Kim kostade 777 kronor, väldigt billigt tycker jag. Tony köpte en fotboll, en fotbollspump och så en laserpistol till Kim sedan var han klar, det tog cirka tio minuter för honom. Själv så var jag klar efter fyra timmar, riktigt klar var jag väl inte, det blir jag aldrig. Men Tony bestämde att vi skulle åka hem då, hans tålamod var definitivt slut då. Han hade fått nog utav alla kärringar som trängdes och stod i vägen hela tiden. Dessutom så gick han tillsammans med Kim (jag råkade försvinna från dom, hahaha) jag vet hur Kim är i affärer, först och främst så tjatar han om allt han vill ha. Sedan är han hungrig, törstig, trött, kissenödig, bajsenödig eller bara allmänt uttråkad och vill åka hem.

Hittade detta på nätet, tänkte att jag skulle anmäla Tony, han hade säkert blivit jätteglad ifall han fick vara med. Vad bra att dom har valt just Juni -Juli då är det ju som allra mest folk där också, han som verkligen älskar att gå där och trängas med alla tanter. Bli inte förvånade ifall han dyker upp på TV i denna dokusåpan hahaha.
Helt seriöst, vem fan skulle vilja vara med i detta?
 

 I sommar drar inspelningen av "Ullared" igång, det är en samproduktion mellan Strix Television, Kanal 5 och Gekås Ullared. Nu letar vi efter Dig som ska besöka varuhuset och campingen under vår inspelning (22 juni - 26 juli).

Vi är intresserade av såväl den inbitna entusiasten som förstagångsbesökaren. Roliga sällskap och happenings är såklart också av intresse! Så ska Du eller någon du känner till Ullared i sommar, hör av Dig!

Skicka ett mail till oss om vem du är och varför just du vill vara med, till [email protected] eller ett brev till Strix Television, "Ullared", 120 87 Stockholm.
Bifoga gärna en bild på dig själv samt ett nummer och en adress där vi kan komma i kontakt med dig.

Vi ses i vimlet i sommar!

Kommentarer
Postat av: Kicki

haha...ja det e klart du får länka, hade precis samma tanke å fråga dig det samma!!!...kramiz å ha det bäst!!

2009-05-04 @ 12:28:54
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: tony

Gkås dra åt helvete!!!

2009-05-04 @ 12:33:28
Postat av: Hillevi

Men Tony hade du inte roligt igår då måste jag ha missuppfattat dig. Jag som till och med trodde att du ville vara med i dokusåpan om Ge-Kås, jag trodde ju att du var den inbitna etusiasten som det står att dom söker. Annars hade det ju passat väldigt bra, du har ju semester just dom veckorna, då hade ju du och Kim kunnat bo på Ge-Kås camping och kunnat tillbringa dagarna på Ge-Kås i en hel månad. Det hade väl varit rena drömmen för dig och Kim.

2009-05-04 @ 13:45:50
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hillevi...la till dig på min blogg...hoppas det e ok!!??...annars får du skriva tebax!!...ha en fortsatt trevlig kväll..kramiz

2009-05-04 @ 20:48:45
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Det är helt OK, har länkat till dig nu också.

Kram tillbaka!

2009-05-04 @ 21:03:06
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åhh..GeKås..måste genast anmäla mig..!;)



Va där för första gången i höstas, å jag kommer ALDRIG åka dit igen.

Hade med en tjej som inte heller va allt för lyrisk, som tur va, så vi parkerade på ett fik medan resten av sällskapet TOKhandlade.



Får lite panik av hysteri, när man nästan måste ha vapen för att ta sig fram..huhh..





La till en länk till dig med, så nu kan jag hitta hit alldeles självler Annars har jag ju tagit vägen förbi Peter och hit..



Ha det allra bäst, kram kram

2009-05-05 @ 13:12:41
Postat av: Hillevi

Hej Elvira!

Vad lustigt jag har gjort precis samma sak med din blogg, tagit vägen förbi Peter eller Synne för att komma dit. Nu blir det ju lite enklare L

Jasså du tillhör "hata Ge-Kås gänget" du med, dom har nog ganska många medlemmar (särskilt killar)

Ha det bäst du med!

2009-05-05 @ 16:44:26
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0