Första maj!




Jennie och Melinas hund Gucci!


Jag får väl försöka att skriva lite också i min blogg och inte bara lägga ut musik. Vi blev väckta utav telefonen klockan halv tre inatt, det var Emil, en kompis till Jennie som ringde. Man blir ju så orolig när det ringer mitt i natten, särskilt när Jennie är ute, man tänker ju direkt det värsta. Som tur var så hade det inte hänt något med henne, Jennie och Melina festade ihop med honom så hade dom väl tappat bort varandra. Hon har ju vårat hemnummer i slutet på sitt mobilnummer så han hade väl bara ringt fel. Han blev väldigt förvånad när det var Tony som svarade, Tony känner också honom dom spelar innebandy och fotboll ihop. Han bad så hemskt mycket om ursäkt, han sa till och med, jag ber Kim om ursäkt och jag ber Bamse om ursäkt också. En sådan person kan man ju inte bli arg på, det är värre när det är andra idioter som ringer om nätterna som inte har vett att be om ursäkt. Sedan kunde jag inte somna om förrän Jennie kom hem, hon kom vid halv fyra.
Kim har varit på kalas idag hos Edvin, en kille som går i hans klass, det är väldigt mycket kalas hela tiden. Dom hade haft några tävlingar på kalaset, Edvins mamma sa att Kim hade vunnit alla tävlingarna och att han verkade vara väldigt duktig på idrott. Vi får väl se i framtiden han kanske blir en ny Ara Arahamrian eller kanske fotbollsproffs eller något. Eller så blir han bara en vanlig liten kille, det är ju han själv som bestämmer det.

Kommentarer
Postat av: tony

kanske avanserar han och blir marinerare på guldfågel !!!!

2009-05-01 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0