Bob Marley!




No woman no cry med Bob Marley lyssnade jag och Jennie på i bilen idag, det var ett tag sedan jag lyssnade på Bob Marley. Jag Jennie och Lisa har varit och tittat på en liten bebis idag, han var bara sex veckor gammal. Det är våran före detta granne som har fått en bebis. Mamman bar runt på han i en bärsele, hon sa att det var enda sättet att få han att sova. Oj vad jag känner igen det där, vi hade ju det precis likadant med Kim när han var bebis. Kommer ihåg hur jobbigt det var då när man var mitt uppe i allting, fast nu såg det bara så mysigt ut att gå runt med en liten bebis på magen. Det går så himla fort, det är ju så kort tid som dom är så där riktigt små.



Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja du Hillevi...hur underbar e inte den här låten...den kan gärna gå om å om igen!!!...många knasiga minnen dyker upp!! =P...hoppas allt e bra med er...kramiz

2009-05-20 @ 12:03:14
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Elvira

Jag tror jag är inne i en bebislängtar period..visst är de mysiga?

Nåja, ska inte ha flera egna, men längtar redan efter barnbarn..:))något tidigt dock!





Håller med Kicki om låten, har lite förkärlek för musik som går i baktakt, det är lite sommarkänsla..



Kram kram

2009-05-20 @ 12:06:52
Postat av: Hillevi

Ja visst är den fin, vi lyssnade mycket på Bob Marley förr. Nej inga fler bebisar här heller, tycker att det är ganska skönt att Kim börjar bli lite större nu.

Kram till er också!

2009-05-20 @ 22:04:13
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: vicke

På min sida så står det klart o tydligt att du inte får kopiera mina bilders adress, jag ber dig att spara ner dom och ladda upp dom själv. Du gör så att min sida blir slöare. Så ta bort alla mina bilder och ladda upp dom själv

Mvh

Vicke

2009-05-28 @ 04:21:30
URL: http://www.vicke.be
Postat av: Hillevi

Hej Vicke!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag fattade inte hur man skulle göra när man laddada upp bilderna. Ska inte göra om det, jag lovar.

2009-05-28 @ 12:49:25
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0