Bamse!






Tittade precis på Grannfejden med Robert Aschberg på TV, tänkte att jag skulle få lite bra tips på hur jag kan vara riktigt jävlig mot min granne, hahaha. Dom sa att dom sökte nya personer som ville vara med i programmet. Det kanske hade varit något för mig, får väl fråga idiotgrannen också ifall han vill vara med (skulle inte tro det) Dom som programmet handlade om hade problem med lösspringande hundar och hästar. Den ena tjejen var rädd för en hund som sprang lös och hoppade och morrade på henne. Vilken bra ide, om jag skulle ta och släppa Bamse på honom kanske, fast det kanske inte är så stor chans att han blir rädd för lilla Bamse, han väger ju bara två kilo och är väl inte sådär väldigt skräckinjagande *L*

Kommentarer
Postat av: Melina

Haha lille Bamse är så söt, ser ut som han skrattar på den bilden (:

2009-05-22 @ 10:47:07
URL: http://melinaja.blogg.se/
Postat av: Kicki

...du kan få låna Annie ett tag!!!...MEN hon skulle nog överösa honom med pussar å "prat" istället!!!...många tror att hon e aggresiv pga att hon e så snacksalig så det kanske räcker med det!!!...hoppas allt e bra med er annars!!!...kramiz

2009-05-22 @ 10:53:42
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0