Vår balkong!


 
Petunior och en Dahlia (tror jag att det var)



Balkongus växtus *L*



Tonys fina konstverk på balkongen som han har ritat med Kims gatukritor, mina fötter råkade visst komma med också *L*

Har inget speciellt att skriva om idag heller så jag lade ut lite bilder på våra blommor på balkongen. Jag är inte sådär jättebra på vad blommorna heter men det viktigaste är väl att dom är fina. Vår granne Eva-Lena har världens finaste balkong, jag kanske skulle gå dit och fota istället och skriva att det var vår balkong *L*. Hon har jättemycket fina blommor och växter, hon har till och med ett persikoträd. Jag var där och tittade innan vi skulle åka till Ålyckan och köpa blommor till vår balkong för att få lite inspiration.

Kommentarer
Postat av: Eva T

Hej Hillevi och Tony !

Såg att ni var lite nyfikna på konventet. Klart att ni ska köra ner, det är en så speciell känsla att komma till ett konvent och i synnerhet första gången.

Om man inte stannar hela helgen så kan jag rekommendera att prioritera lördagen, då det mesta och "bästa" händer. Lördag em och kväll brukar vara x tra dunder.

Hoppas att vi ses då. Kram

2009-05-24 @ 18:25:24
Postat av: Kicki

Hej Hillevi...ett litet välmenat tips...fota dina Dahlier i närbild...e jätteläckert att titta på dessa små blad separata tillsammans med ögat på Dahlian...kramiz å ha en underbar kväll med de dina!! =)

2009-05-24 @ 19:21:13
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Eva!

Det var länge sedan vi hörde något från dig trodde nästan att du hade tröttnat på våran blogg. Hoppas att du hade det bra när du var iväg. Vi har väl inte riktigt bestämt oss ifall vi ska åka till Halmstad på det där konventet, vi får väl se hur vi gör.

Ha det bra!

Kram från oss!

2009-05-24 @ 21:21:07
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Tack Kicki, vilken bra ide, det blev ju jättefint.

Kram till dig också!

2009-05-24 @ 21:23:07
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Elvira

Ja jädrans så fint ni gjort, nu blev jag absolut inspirerad.. I min balkonglåda är fortfarande förra årets öken kvar och spökar..men nu ska det bli planterat här med minsann!!

Snyggt!



Å så ser jag att ni funderar på konvent, jag har inte heller varit på något, men ska till just Halmstad..om två veckor, ska bli spännande. Hoppas ni kommer ner åxå, för om jag förstått alla beskrivningar rätt, så är det en höjdare..



Kram kram

2009-05-24 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0