Söndag!









Jag och Bamse var ute och gick i över en timma idag, det var jättefint väder, tog med kameran och tog lite bilder på träd. Frågade Tony ifall han ville följa med men det var en väldigt, väldigt, viktig innebandymatch på TV så det gick ju inte att missa den, tråkig han är. 
Jennie jobbade idag, hur hon nu orkade det, hon kom väl inte hem förrän vid fyratiden inatt, fast hon började inte jobba förrän klockan två så hon fick väl ändå sova en del.
Jag jobbade natten mellan fredag och lördag hos min favorittant, annars är det inte så mycket jobb just nu, men det blir väl förhoppningsvis bättre lite längre fram. Vid jul och nyår brukar man ju vara väldigt populär som timvikarie. 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Hillevi!!

Vilka fina foton du tagit...var oxxå ute igår i det vackra vädret å fotade...men mitt fotoobjekt idag var en rottiskille på 7 månader!!, nu har vi parat Annie i helgen så nu får tiden utvisa om det blir några julklappar...de blir puppisar runt den 19 dec i sådant fall...hoppas allt e bra med er!! kramiz

2009-10-19 @ 07:40:15
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Vad roligt med valpar, hoppas att det blir något denna gången, det blir väl jättebra julklappar :)

Kram ♥♥♥

2009-10-21 @ 00:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0