Utflykt!

Jag kan inte sova så jag skriver lite i min blogg istället, jag jobbade natten mellan söndag och måndag så jag har väl kommit in i lite fel dygnsrytm igen. Det är så himla bra att jobba natt tycker jag, jag är verkligen en riktig nattmänniska, jag är mycket hellre uppe och jobbar hela natten än börjar klockan sju på morgonen.
Idag så har Kim vart på utflykt med skolan, dom var vid Galarkullen, har faktiskt ingen aning om var det ligger. Dom åkte iallafall buss dit och skulle ha matsäck med sig och dom var borta hela dagen. När han kom hem så var han väldigt smutsig, hans skor och byxor var helt svarta utav jord. Jag frågade vad dom hade gjort på utflykten, han sa att dom hade rullat sig i jord. Hm ......... det var väl kanske inte riktigt vad jag hade förväntat mig att dom skulle göra på utflykten, men dom hade haft roligt och det är ju det viktigaste och dessutom sken solen hela dagen och kläder går ju faktiskt att tvätta.

Kommentarer
Postat av: Eva T

Hej Hillevi !i

Är det Kim som är på sid 15 Framtid Falkenberg ?

Önskar er en bra vecka. Kram

2009-10-12 @ 19:11:57
Postat av: Hillevi

Hej Eva!

Nej det är inte Kim som är på bilden.

Kram!

2009-10-13 @ 00:49:14
Postat av: Kicki

Dagarna bara springer ifrån en så nu e det dax att göra en påhälsning här!!!L

Utflykterna kommer man ihåg från skolan, varm choklad o APK Limpa med antigen stekt ägg eller prickig korv!!L...Hoppas allt e bra med er å att jag snart får se lite fina bilder igen!!! kramiz å ha det bäst!!

2009-10-13 @ 11:57:56
URL: http://kickisamatorfoton.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Kicki!

Jag tycker att förkylningarna har avlöst varandra denna hösten, annars är det bara bra. Får väl ta med kameran och gå ut och fota någon dag.

Kram ♥♥♥

2009-10-13 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0