Söndag!







Några bilder från stranden, på den nedersta bilden är det Kim som hoppar från en sten. Vi var nere på stranden och gick igår, det var ju kanonväder jag och Kim gick till och med barfota, man kan inte tro att det är mitten av september.
I fredags så skulle Tony ner till Halmstad på ett möte på Frivården med sin klient (eller vad man nu ska kalla honom) så jag och Kim följde med och gick lite på stan medans dom var där. Jag hoppas att allting ordnar sig för honom det är lite mycket för honom just nu. Det är så himla lätt att jämföra andra missbrukare med Tony och tycka att det är väl inte så svårt att sluta i och med att han har klarat det. Man får nästan lite fel inställning, det är inte så himla lätt att bryta ett mångårigt missbruk, det är ju inte bara själva missbruket som man måste bryta, det är ju så mycket annat runt omkring också som man måste deala med, boende, relationer, arbete, skulder med mera. Hur som helst så hoppas jag att allting ska lösa sig till det bästa för honom och han vet att han har Tonys fulla stöd, hoppas att det kan vara till någon hjälp för honom.

Kommentarer
Postat av: Eva T

Hej Hillevi !

Jag visste det !!!! Jag såg dig och ropade på dig (2 ggr) där på torget. Men du hörde inte och jag tyckte det var lite pinsamt att gå ikapp dig om det nu inte var du. Men som sagt man ska lita på sin magkänsla och det man ser.

Visst är det en fiiiiiin stad, om du visste vad jag längtar hem ibland.

Fina bilder du tagit. Stor måndagskram till hela lilla familjen.

2009-09-21 @ 10:55:39
Postat av: Eva T

Hej igen !

Nå förresten, har ni varit ute på Möllegård och ätit världens bästa glass ? Jag menar nu när ni gästar "staden" ibland. Om inte ta en tripp dit nästa soliga lediga dag.

Du hittar adress öppettider och karta på Möllegård Gourmet AB.

Eller du kanske såg Riccardo glassbilen på stan och provade....Riccardo i mitt hjärta ......å runt min midja, ha ha.

Kram igen

2009-09-21 @ 11:01:27
Postat av: Kicki

ÅHH...gillar verkligen fotot på Kim, kanonfint ju!!

2009-09-21 @ 11:31:17
URL: http://kickisamatorfoton.blogg.se/
Postat av: tony

du är bara för underbar inte undra på att jag älskar dej!!!

2009-09-21 @ 13:46:43
Postat av: Hillevi

Hej Eva!

Var du också i Halmstad i fredags, fröken döv hörde ingen som ropade på henne L Vi har inte vart på Riccardos, får väl prova det någon gång.

Kram från oss!

2009-09-21 @ 23:27:48
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Tack Kicki, det var Tony som fotade Kim när han hoppade från en sten, det ser nästan ut som om han försöker ta ner solen.

Kram ♥♥♥

2009-09-21 @ 23:29:30
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Love you to ♥♥♥

2009-09-22 @ 15:37:49
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: mona

nä, det är ingen dans på rosor.alla dessa besviklser man tror att all ordnar sig på en gång,gång på gång blir man besviken,man måste vara stark för att lyckas.

2009-09-25 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0