Nycklar!



Tony hittade inte sina nycklar en dag, han letade och letade överallt. Till slut frågade han Kim ifall han hade sett dom, det hade han, han sa att han hade lekt med dom och sedan lagt dom på sitt rum. Vi letade igenom hela Kims rum utan att hitta dom. Efter en stund så hittade Jennie dom, dom låg i microugnen, hur i hela friden dom nu hade kunnat hamna där. Jag misstänker att det var en liten Kim som skulle skoja lite med sin pappa och gömde dom där och sedan glömde han bort att han hade lagt dom där. Det var ju tur att dom kom fram iallafall, det är ju inte direkt det första stället man letar efter nycklar på.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Vilken tur att ni hittade nycklarna!

Jag har inte varit här på ett tag så det var mycket att läsa, underbara bilder, framför allt den på Kim i solen! Hoppas allt är bra!

kram ann

2009-09-22 @ 18:20:31
Postat av: Lisa

Ja nycklar i micron, mobiltelefoner i soptunnan, tycker att jag anar vissa släktdrag... Tur att de kom fram i alla fall! kram till Kim Sallabim från moster♥

2009-09-22 @ 19:36:07
Postat av: Hillevi

Hej Ann!

Roligt att du har hittat hit igen, jag har vart väldigt dålig på att blogga nu på sista tiden, det händer inte så mycket så jag har inte så mycket att skriva om. Hoppas att allt är bra med er också.

Kram ♥♥♥

2009-09-22 @ 22:19:43
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hej Lisa!

Ja, det är lite lurigt när Kim gömmer saker och sedan glömmer bort var han har gömt dom, tur att han inte lade dom i soptunnan iallafall hahaha!

Kram från oss ♥♥♥

2009-09-22 @ 22:23:35
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ja du Hillevi det e inte bara en annan som lägger eller ställer saker på de mest konstiga ställena. Min kaffekanna va borta, letade som en tok å hittade den tillslut i kylskåpet!!...hoppas allt e bra med er!! kramiz<3

2009-09-23 @ 12:02:45
URL: http://kickisamatorfoton.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Det känns skönt att det inte bara är vi som lägger saker på konstiga ställen :)

Kram ♥♥♥

2009-09-23 @ 16:21:42
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0