Sjuk och gnällig!

Jag har blivit väldigt dålig på att skriva i min blogg, jag får riktigt dåligt samvete för att jag inte skriver så mycket längre, det är ju väldigt onödigt egentligen eftersom det är min egen blogg och jag själv kan bestämma när jag vill skriva i den.
Jag och Kim har vart sjuka några dagar fast nu börjar vi bli lite bättre, tycker verkligen synd om min stackars familj som tvingas stå ut med mig när jag är sjuk. Det sägs att killar brukar bli gnälliga och hjälplösa när dom är sjuka men jag är nog värst utav dom alla, jag är så otroligt gnällig så jag till och med blir trött på mig själv och då är det ju ganska illa.
Jennie har vart i Stockholm med sina kompisar i några dagar men nu är hon hemma igen.
Tony skulle till Halmstad i dag, det var någon föreläsning på Frivården om kriminalitet, det är fyra olika föreläsningar under hösten som han ska gå på i och med att han har blivit övervakare. 

Kommentarer
Postat av: tony

du är bäst även när du gnäller !!!!!'älskar dej!!är man sjuk så får man gnälla!!!kram!

2009-09-02 @ 21:34:50
Postat av: Eva T

Hej !

Kram på dig å krya på dig.

2009-09-02 @ 21:49:43
Postat av: Kicki

vet du Hillevi, de e inte bara karlarna som får gnälla när de e sjuka!!L...tror nog inte de e så farligt med det!!!...kramiz å krya på dig!!!

2009-09-02 @ 22:14:07
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Tack, mår faktiskt lite bättre nu.

Kram ♥♥♥

2009-09-02 @ 23:42:54
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0