Familjen Pucko!

Telefonen ringde klockan tio över sju idag på morgonen, dom undrade ifall jag kunde jobba klockan 7-15, så det var bara till att skicka iväg Kim till skolan och flänga iväg och jobba. Egentligen så hade vi tvättid idag klockan 14-20 men vi struntade i den, så tvätthögen växer sig allt större och större.
Vi fick en lapp tidigare i veckan från FABO att Falkenbergs rör AB skulle komma hit idag och kontrollera/åtgärda våra radiatorer. Familjen Pucko fattade inte riktigt vad radiatorer var för något så vi var tvungna att fråga vaktmästaren, han skrattade lite försynt åt oss och förklarade att det var element *L* Vi skulle flytta på alla föremål som var i vägen innan arbetet skulle utföras, då är det ju en fördel att veta vad det är för något så man vet vad man ska flytta på.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Man lär sig nått nytt varje dag men kan villigt erkänna att jag inte heller visste det!!! L

2009-09-11 @ 19:34:04
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Vad skönt att det inte bara var vi L

Kram ♥♥♥

2009-09-11 @ 22:13:23
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej familjen "Pucko"

Så fort det dyker upp ett ord, ingrediens eller nåt i min vardag nuförtiden som jag inte förstår eller behöver veta mer om, då slänger jag mig handlöst på datorn och Googlar.

Stor lördagskram.

2009-09-12 @ 19:34:21
Postat av: Hillevi

Vi flyttade på soffor och en massa andra tunga möbler bara för att dom skulle kunna utföra sitt arbete. När vi kom hem från våra jobb så såg vi att det enda dom hade gjort var att byta termostaterna på elementen. Lite onödigt kändes det att vi hade fått flytta på allting.

Stor söndagskram!

2009-09-13 @ 08:44:13
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0